Kundeservice

Velkommen til vårt kundesenter. Her finner du vår kontaktinformasjon samt ofte stilte spørsmål med svar. Finner du ikke svaret her, så er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å kontakte oss.

BESØKSADRESSE:
Østre Aker vei 19
0581 OSLO

Postboks 350, Økern
0513 OSLO

KONTAKTINFORMASJON:
T: 24 16 60 00
E: support@ikt-nor.no

Vakttelefon: 24 16 60 00

Spørsmål og svar

Feil eller driftstans Telefoni

Kan jeg restarte utstyret mitt selv?

Telefonsentraler, IT-utstyr og routere kan fint restartes. Vi anbefaler at du tester dette før du eventuelt melder inn feil.

Hvor lang responstid er det på innmeldte feil?

Vi startet feilretting vanligvis innen to timer. Se serviceavtale for garantitid. Uten serviceavtale kan det påløpe mer ventetid.

Det er feil på løsningen min, hvordan får jeg tak i servicetekniker?

Ved å fylle ut feilmeldingsskjemaet på denne siden, så kontakter vi deg i nær fremtid. Det er viktig at du legger inn hvilken løsning det gjelder samt beskrivelse av problemet. Sørg for at vi kan nå deg på telefonnummeret du legger inn. For øyeblikkelig hjelp, ring vår vakttelefon på 24 16 60 00.

Hvordan endrer jeg ringevolum?

Ved å bruke navigeringshjulet. Når røret ligger på justeres displayets kontrast, når det ringer i apparatet med røret på justeres ringevolumet, under samtale justeres hørevolumet.

Hvordan viderekobler jeg samtaler til medarbeidere?

Løft røret/trykk , slå *48 1 for a SETTE (0 for å SLETTE). Deretter slår du det internnummeret du vil viderekoble til. Legg på. Du kan også bruke Menyknapp under PROG i displayet. Det gir flere valg.  

Hvordan aktiverer jeg ikke forstyrr?

Trykk, slå*47. Du har fire valg: 1 eksternanrop, 2 internanrop, 3 alle, 4 viderekoblinger. 0=slette

Hvordan aktiverer jeg konferansefunksjon?

Du etablerer en samtale. Trykk Menyknapp under displayets KONF, og slår ønsket telefonnummer (internt/eksternt). Vent på svar og velg Menyknapp INKL. Trykk Menyknapp START for å starte konferanse, eller slå nytt nummer og gjenta inntil alle er kontaktet før START trykkes for konferanse.

Hvordan endrer man navn i displayet på aparatet?

Trykk speaker tast *00 så internummer og så navn avslutt med hold.

Hvordan endrer man talebeskjeder før høytider, ferier, etc?

Løft røret. Slå 116 + 7, tal inn meldingen, avslutt med #. Ikke legg på røret ennå. Hør på meldingen din bli avspilt, du har tre valg: Tast 7 = Tal inn ny melding, Tast 5= Hør på melding, Tast 3: Slett meldingen. Legg på røret når du er ferdig.

Hva gjør jeg når jeg ikke har summetone?

Test på alle by knappene på telefonen om det er sum på alle, hvis det er ISDN linjer kan første GT være ute og hvis man da slår 0 får man ikke sum. Sjekk på ISDN boksene om grønn linjelampe lyser hvis ikke er det feil hos linje leverandøren. Hvis det er IP bylinjer kontakt oss eller de som leverer IP kontoen.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Kontaktpersoner

Shopping-cart